I wish that I had all the answers

amigos! veckan har fortsatt att rulla fint. äntligen lite flyt, det har varit skönt. i måndags var jag ut till årsunda och var barnvakt ett par timmar till mina fina ungar. nervöst! men det gick väldigt bra. tisdag var jag till gävle. mamma har flyttat så kikade nya huset och fick mat.
 
idag hade jag velat att marcus skulle va hemma, saknar honom. vi hade kunnat baka bullar. men han jobbar. så jag ska ta en promenad, en dusch och åka till ockelbo istället tror jag. hälsa på edwina och mina fina ungar där. imorgon ska jag nog mysa film med lina. fredag är det rosenström. och helgen är linnea hemma. fortsätter det rulla som det ska, är ju detta äntligen en bra vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0