ett snedsteg av förlåt som jag förlät

sprang igenom valbo med marris i fredags innan jobb. lördag var det dags för alborgen. mitt lag, jag, linnea, jennifer och stefan, vann! såklart! drack ett par öl med bra sällskap lördagkväll. söndag hängde jag med linnea och rullade första natten till sundsvall.  
vaknade supersnorig, har ingen lust att bli sjuk igen. blivit sådär väldigt sjukt väldigt ofta nu. hoppas det bara drar förbi. har lust för en sån där dag då jag inte lämnar sängen, bara kollar film tills jag måste jobba. men det är superfint väder, så ska passa på å ge mig ut på en promme. och det behöver städas. å jag har börjat tvätta. å allt de där tråkiga lär väl göras. saknar min pluttisar hos edwina å. 
 
fick en bild på min fina harry i batman, älskling! saknar dom kidsen. dom har precis kommit hem från utomlands. ni vet typ "nu ska man vänja sig vid att inte ha 35grader, inte äta efterätt efter varje måltid även frukost och inte dricka öl innan lunch." hur avis blir man inte? tur jag snart snart också ska få boka en resa. mihii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0