vägrar tro att det alltid varit på låtsas

jag är inte så bitter som det verkar. eller så är jag det. men det går över. julen blir säkert helt okej. man får vara glad för det lilla. det löser sig. 
 
har visst sprungit förbi två veckor här. var till humi och käkade middag på onsdagen. hade tänkt valbo torsdagen men hade vaknat tidigt hela veckan så sov ikapp istället. fredagen hämtade vi linnea sen käkade vi hos ann. lördagen åkte jag å linnea med edwina å moa till leos lekland i uppsala. ungarna hade kul. jag och edwina skämde ut oss. mosade ungar, osv. söndagen va vi till mamma och fikade lite, skjutsade hem linnea och sen åkte jag hem och somnade. 
 
den här veckan började jag måndagen med att luncha hos hanna. tisdagen va jag bara trött. onsdagen va jag till edwina och lunchade. torsdagen började inge vidare klockan 08 och sen avlöste den ena paniken den andra ungefär hela dagen. enkelt skrivet.. verkstad, nya ställen och avstängda vägar. men överlevde det. hann med en lunch i gävle och fick kramas lite med två små kusiner iallafall! idag klev jag inte ur sängen förens jag verkligen behövde, men jobbet har rullat på riktigt bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0