Vad var det som verkade så stort? Vad var det som kändes så magiskt?

tänk vad glad man kan bli av en liten tjej. vad jag saknat linnea! igår spökade vi omkring lite på stan och fikade med jennifer och david. när jag kom hem från jobbet imorse mötte jag henne nästan i dörren. jag sen och hon redan vaken. att sova blev liksom inget av då. vi chillade en sväng i soffan, käkade frukost och spelade spel. har hunnit med en promenad, bytt sängkläder, en del tvätt, dammsugit av och duschat. och klockan är bara lunch? ska sätta linnea vid ett bygge hon tjatat om och unna mig en liten pn. sen ska vi köpa en pumpa att fixa i ordning, käka tacos och handla upp halva hemmakväll för att sen trycka godis som satan. bra fredag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0