Och vi flyger fram som skrot genom rymden

myste igenom hela förra helgen. med linnea, godis, tacos, våfflor, lek hos eddan och säkert nå mer. måndag va nog bara promme, dusch, käk och jobb. men tisdagen fikade jag med britt och fick dillkött som jag va till mamma å käka. onsdagen va jag till edwina och fick lunch och mysa lite me kidsen. torsdag promma jag följt av lunch med jeffo. fredag köpte jag med pizza och hängde hos hanna. sen sällskapade maria i lastbilen.
hunnit med fina människor nästan varje dag. trevligt tycker jag. idag? ligger i sängen än. tänkte ta en promenix men vädret lockar inte direkt. ångrar bittert att jag tagit min godispåse till lastbilen? vill ha nu. får se vad det blir av dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0