Måste brinna innan allting blir till aska

lördag åkte jag till ockelbo och myste hos hanna hela kvällen och halva natten. söndag vart sova, åka en sväng till david och sen jobbaa. igår gjordes inte mycket. började småstäda lite, tog en promenad, jobbade. 
 
idag väckte david mig strax innan två? kunde ej somna om. ska slänga mig i duschen. kanske åka till valbo med marcus. har tänkt åka till valbo med david också. och med maria. blir kanske en vecka fylld av valbo, men jag gillar ju valbo så vad gör det. kanske lyxa till med middag ikväll? ätit mackor i fyra dagar nu. helt okej gott är det ju. men kanske vore bra med nå riktigt mat också. om ni undrar så gör david kanske något dumt idag? den som lever får se. i helgen har jag massa mysplaner och linnea är hemma. det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0