utan hänsyn, utan rätt och fel.

kontraster på sömn? senaste dagarna sovit 24h(!), 12h eller absolut 0h. idag är det inget och jag är så himla trött. fredag i all ära, jag kommer ligga i sängen typ senast 21 och sova. längtar. bara en promenad och dusch först. kanske äta? dagen har varit bra. marcus sällskapade till örebro inatt. solen gick upp å gav oss en underbar morgon. och så slog vi till med en glassdate.
 
varit en sväng i valbo och varit himla duktig.. inte köpt 15 tjocktröjor. inte tagit alla av vad jag inte kan bestämma utan istället tagit inget tills jag bestämmer mig. jag belönade mig när jag kom hem med att beställa ett par istället. men det är tanken som räknas? och sitter mitt duktiga "en eller ingen" kvar när tröjorna ramlar hem så kan jag ju alltid skicka tillbaka en del. mja, vi får se hur det blir med den saken kanske. imorgon ska jag hänga med lina och sandra och vi ska förtära alkohol?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0