oskyldigt skyldig

dom där tjocktröjorna jag beställde får jag nog bara skicka tillbaka när dom ramlar hem. borde nog inte ens öppna och kolla för att inte riskera att inte kunna låta bli. typ. kan hända att jag har stresspanikbokat, en resa? det vart inte riktigt som tänkt. men jag ska åka till sol och dricka öl med lina, på måndag. det är ändå tre faktorer som bara är bra! 
 
helgen var också bra. var hos sandra och drack lite alkohol med några vänner. sen sandviken. igår sov jag och hängde med lina. inatt jobbat. idag egentligen ingenting? nu ska jag ta en promenix. sen sova! imorgon ska jag köra östersund. onsdag ledig och middag med mostern. torsdag östersund. sen är det helg, linnea är hemma. efter helgen flyr jag alltså landet en sväng? kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0