jag måste lura tanken

en veckas ledighet har kommit till sitt slut. men det är snart helg igen, så är väl okej. maria följde med mig hem efter jobbet i torsdags, vi drack vin och pratade. fredagen lunchade vi på american följt av en vända i valbo. kvällen joinade hanna och vi hamnade efter en del alkohol i hamrånge. lördagen bärsade vi hos beppo och på baren. söndagen käkade vi tacos, bärsade, spelade kubb (i mörker och kyla) och åkte till hamrånge. fast jag inte tänkt visa mig där mer. så det kan bli?
måndag åkte jag hem och hade en snabbpicknick med annis. tisdag hade jag en längre picknick med annis och kvällen vart det vin på jeffas balkong. onsdag, idag. köpte bagerifrukost och åt på stranden. hunnit träffa marris. och käkat grillat ute i bovik. är hur trött som helst. ska väl sova lite och köra två vändor östersund. i helgen är linnea hemmaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0