Sometimes you do the right thing when you're doing wrong

hade en dryg jobbtorsdag, men en bättre fredag. med blandannat en maxdate å hjälp av fina marcus. lördag åkte vi iväg för att hänga med sandra och novalie. det var ju toppen väder och vi myste ute på sjön. grillade korv, käkade kakor, åkte madrass, sladdade lite bil? hehehe. åkte hem och grillade hos sandra också! impuls åkte till ockeelbo och drack ett par öl med hanna och maria. impuls åkte vidare till gävle, också. söndag hängde jag med linnea och käkade tacos. 
 
idag har jag kommit hem från jobbet, promenixat, städat och nu kommer strax ann förbi och ska käka lite och planera lite. imorgon MÅSTE jag ta tag i livet, leta fram kläder, tvätta kläder, packa kläder. jobbar onsdag, torsdag, fredag. festligheter lördag. OCH SÖNDAG ÅKER JAG. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0