du är bra för mig, ändå förstör jag allt

helgen efter skolavslutningar och jobb spenderades med linnea, grillat hos mostrar, båt och vattenskoter. sen återgick livet till jobb. har övergett mina 3dagar i veckan ett tag och jobbar fullt örebro/sundsvall. känns bra. alltid hemma tidigt fredagar också, super skönt. hunnit hälsat på eddis, å ungar. å britt å family. å säkert nå mer.
midsommar helgen har precis glidit förbi. hunnit med en hel del men inget egentligen speciellt. den var bra. började torsdagen i åbron med lite kubb och alkohol. fredagen grillade vi, skulle åka till en strand å mysa med eld men hamnade på logfest. skulle åka vidare till haha, garagefest men hamnade en vända i hamrånge. lördagen sov och chillade vi hela dagen tills vi lite snabbt svirade om och åkte till öregrund. 
i söndags var vi på kalas hos jeffo. hämtat hem linnea. varit å hälsat på i årsunda å myst med bebis. kört ett par vändor sundsvall, både david och hanna har sällskapat. idag visar sig äntligen solen igen. vi ska åka båt, och ring? och sen grilla i årsunda. imorgon ska jag springa en valbosväng med hanna och maria. och när jag rullat hem från jobbet på fredag, då ni. då är det marknad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0