för jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat

sen sist. ja, vi firade moa. myste med bebis och käkade pizza hos eddan. fredag åkte linnea hem, kikade på mosterns nya lägenhet, sprang snabbt i valbo och sen sov jag. lördag packade jag med mig lite öl och mina tjejer så åkte vi till hudik.  
har sörjt att vi inte kom iväg till sundsvall på sensommar. så är väldigt nöjd att vi kom iväg till hudikkalaset. kvällen va bra. natten som gick över till morgon var rätt störd. men kul. stadspojke vs skogspojke, ridskor vs stadiumkeps, kol vs ved. ja, herre. å han som fixade bältet. å han som vart lämnad kvar. å hon som stupade alldeles för många gånger. och jag som hade pyjamasbyxorna på. å hanna som hittade sin gamla cheeseburgare lagom till läggdags. å maria som råkade ut för åsele x2. kikat på maggio. ätit munkar. druckit öl. åkt karusell. gjort en eld. och slutligen somnade vi tillsammans i bilen. 
söndag drog vi en maxdate på vägen hem. klockan tre va jag hemma i sängen och sov tills det var dags att kliva upp för jobb. när jag kom hem från örebro idag var planen iväg till jennifer å chilla i solen, samt en promenad. kanske båda i samma smäll. jag satte mig i soffan och fastnade i soffan. ville egentligen så gärna göra något men kom liksom inte längre. trött och trött på att vara trött.
hållt mig vaken iallafall. men ja, det levereras äntligen fint väder och jag rör mig inte ur fläcken. vill iväg till både öregrund och rättvik i veckan också, men så långt kommer jag förmodligen inte. äsch. det blir vad det blir. nu ska jag äta glass å kika serier. är ledig till torsdag, skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0