Kan du sakna sånt du redan har

det har gått en vecka sen rösten lämnade mig. och idag, låter det som att den äntligen är påväg tillbaka. fredag levereade fint väder så ute i skutskär fikade och badade vi. vart furuvik lördag. kika djuren, åkte karusell och badade. super mysigt! va till lingbo också, kanske inte bästa alternativet såhär i efterhand med tanke på rösten och förkylningen. söndag va jeffo å david här å käka tacos med oss. och sen linnea åkte hem i måndags efter lunch har jag bara legat i soffan. kikat en del serier, hostat och sovit. 
inatt ska jag rulla till örebro. fortsätter jag bli bättre så kanske förbi och fira novalie. jobba en natt till sen är fredag oklar, återgå till soffa och serier kanske. lördag ska jag till mostern och fira utflytt. med grillat, alkohol och lekar? så hoppas på att bli frisk och få sol! sen ska sista sundsvallsveckan rullas och linnea kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0