I know you don't think that I am trying

torsdag efter jobbet drog jag en lunchdate med edwina och moa, guu va jag tycker om dom. fredag efter jobbet va jag iväg med jeffo till morfar en sväng. vi festade till det med middag från viking i solen vid vattnet också. sen skulle jag å lina mysa film men vi vart å dricka några öl och spela lite kort. lördag va vi till peter på kalas och sen till bovik för mer festligheter. spenderade hela söndagen i sängen. 
måndag efter jobb städade jag igenom lägenheten och sen åkte vi till sandra och firade novalie i efterskott. vädret det bjuds på idag är supertråkigt. men vi har bakat, varit å köpt glass samt tagit en cykel/promenad-sväng. har skickat iväg david och linnea till skateparken nu. jag ska duscha å fixa å lägga mig å sova lite. imorgon efter jobb ska vi nog till edwina och fira moa i efterskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0