- Only organized confusion?

utöver vad gör jag varje dag. har gått å blivit sjuk. saknar en riktig sommar med värme. införskaffat mig ny telefon då den andra gav upp. pendlar nå otroligt i upp å ner orka eller inte orka bry mig om livet i mående. och, så har jag fått tillbaka jobbet, eller ja. fått tillbaka min gamla linje, stockholm-sundsvall. som den tragiska människa jag är vart jag inte glad utan mer typ aha, ångest. vill jag det ens? men det blir väl bra när det väl är igång. ska köra örebro/sundsvall nån vecka till. sen 3 dagar i veckan örebro/östersund nån vecka. sen när sommaren går mot sitt slut, då ska vi rulla igång. MEN DET BÄSTA, min anna kommer tillbaka till mig. från 1 sep är det hon å jag å våran egna bil. igen. där och det, är jag nöjd med. 

 

har dessutom massvis med bilder jag ska kasta upp från kameran ju! både från alla utomlandsresor. bali, australien och spanien. samt en massa på mina fina ungar. och en hel del ute lek, bus, båt, vattenskoter, sommar, å lite livet sådär. ska bara finna tid så kommer det!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0