Dagar blir år i en vanlig vecka

är himla dålig på att hinna med här. men ja, sen sist. marknadshelgen har passerat. det absolut bästa med marknaden är ju förfesten hos edwina. med ett gäng övertaggade, superglada, fulla, bra människor. å nån sån vart det ju inte detta år. det har varit bra ändå. fina vänner har jag iallafall. vi har hängt i åbron. druckit öl. åkt karuseller. å säkert en hel del mer. 

minns inte vad jag gjorde i veckan, typ jobba, städa, sova? nån dag var vi ut med båt å vattenskoter iallafall. anna å jeffo å några. i freedags efter jobbet var jag förbi hos edwina och lekte lite med moa. på kvällen vart det årsunda, en pizza på strandbaden och sen lite alkohol hemma på altanen. lördag vart det miriam bryant på furuvik. söndagen bjöds de på tacos hos vejjan! 
 
måndag, hämtade linnea och åkte ut till mångeln. var en del mer family där, mysigt. tisdag åkte vi ut till årsunda, bakade och busade. igår sprang jag en vända i valbo med marris, sen hamnade vi en sväng i boänge. idag har vi bara hunnit spela lite spel sen åkte linnea å david iväg för att klippa sig. jag ska ta en promenix och hänga lite med lina innan sova och köra sista sundsvallssvängen! 
 
imorgon efter jobbet ska vi åka ut till skutskär och fira hel! lördag blir det kanske furuvik med edwina om vädret vill det. överväger också öl och lingbo på kvällen, men vi får se. söndag är ännu oklar, kramas med linnea innan hon ska åka hem ungefär. sen så är en ny vecka igååång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0