Slutstationen för själar, där vi går skilda vägar

nu skulle jag alltså sitta på ett plan påväg till thailand. men det gör jag inte. jag ångrar mig och ångrar mig igen och ångrar mig lite till. det gör ont i hjärtat att inte vara påväg till solen. men att kanske behöva spendera tid och pengar på regn är något jag testat en hel del gånger och inte är ett fan av. 
 
så hur spenderar man dagen när man inte är påväg utomlands? dealade till mig att david tvättade min bil och jag städade. inte roligare än så faktiskt. som lite plåster på såren.. så har jag haft punka också. linnea är iallafall hemma i helgen. å imorgon ska vi iväg till edwina å moa och hänga, det känns iallafall fint i hjärtat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0