happy endings are stories that haven't ended yet

hade en väldigt bra födelsedag igår. när jag kom hem från jobbet gjorde david frukost och så fick jag paket. edwina å moa kom förbi, som jag saknat dom! anna, jennifer å david var också hit och firade mig. kvällen spenderade jag med sandra å lina. vi lyssnade på markoolio, spelade spel och drack öl. gick till sängs vid 06, helnöjd. 
 
just nu ligger jag och kikar på new girl. har inte gjort så mycket idag. hade tänkt att packa men har ingen lust och tror inte det kommer behövas iallafall.. vädret i thailand går inte mot det bättre, så förmodligen blir vi hemma. arg och ledsen, men håller fortfarande tummarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0