And I will wait for the morning sun till the way is clear as day

 
haft en bra helg! fredag spenderade vi hos edwina med lek och tacos. lördag pysslade vi under fm, efter lunch var vi iväg till högbo och åkte madrass. jennifer dök upp och solen gick ner. åkte ut till årsunda, lekte med tyra, spelade pingis och käkade tacos. söndag pysslade vi med lite allt och inget hemma. när linnea åkte hem sov jag en sväng innan jag stack iväg till örebro på natten.
när jag kom hem från jobbet idag slängde jag och davven ihop lite lunch. sen har vi handlat och promenixat. jag är verkligen trött och kommer somna alldeles strax! imorgon ska vi ha date, mysigt. onsdag får det bli städ. torsdag och fredag, jobb! tror marris skulle sällskapa också. trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0