vi föds till original men alla slutar som kopior

när jag kom hem från jobbet fredagnatt så dejtade jag sandra en snabbis. slutade väl i sängen runt 04 och sen ringde klockan 06.45.. helt okej trött. vi packade in oss i bilen och åkte till tomteland! där busade vi omkring hela dagen bland tomtar, troll, isdrottningar, häxor å busiga möss? super mysigt. åkte hem och avslutade dagen med tacos. 
 
när jag satt med sandra natten innan och när hon sa "men katrine vi borde dricka grogg!" å jag tänkte att ja, kommer vara lite trött kanske men varför inte?" gaalen. hur trodde jag att jag skulle orka det. idag tyckte linnea vi skulle gå upp tidigt också. vi har hunnit med spel, lek och bus. pannkakslunch hos mostern. pysslade med lite appelsiner också? kvällen spenderade jag med lina. vi spelade bingolotto och käkade våfflor. bra helg, nu ska jag krypa ner i sängen. äär trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0