Varenda andetag, vågar du så vågar jag

en vecka stokholm har rullat förbi, och det vart en valbovecka också. började måndagen med en promenad följt av tacolunch med jeffo. tisdag förberedde vi oss för verkstad men vart ingenting så jag å jeffa drog igenom valbo. onsdag vart verkstad, lämnade in lastbilen och var iväg till valbo med maria. torsdag skulle jag till edwina å luncha men hon vart sjuk, jag passade på att sova lite. david köpte föresten en bil också. dåligdeal. men han påstår sig vara nöjd. vem vill inte va som mig?
 
fredag kikade jag och anna runt i gävle. lördag va jag och marcus till valbo. övervägde att åka till obo och dricka lite öl. men stannade hemma i soffan. idag har jag sovit lite längre än jag tänkte, men det var skönt. ska äta frukost, ta en promenad och en dusch. ikväll ska jag nog hänga lite med lina, det blir himla trevligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0