När allt känns på rutin och redan gjort

jag har äntligen tagit tag i att kika igenom och kastat upp bilderna från årets resor. bättre sent än aldrig! å lite andra mysiga bilder jag hittade från sommaren i kameran. blir glad i själen över allt fint. saknar som tusan.
 
3st telefoner gav ju upp för mig denna sommar. och nu har jag ärligt spräckt den 4e? vet inte ens hur, det var så när jag tog upp den ur fickan. duktiga jag. halva veckan har rullat förbi. imorgon ska jeffo gå igenom min garderob sen ska vi springa igenom en del affärer och slutligen en lunchdate. fredag ska jag gå upp i tid för att åka till edwina å mina fina kids innan jobbet. sen kommer linnea hem i helgen och vi ska nog iväg på mysiga äventyr! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0