For all the times those times you feel like you don't matter

minns inte riktigt hur förra veckan såg ut. jobbade stockholm iallafall. hängde fredagen hos edwina. stockholm hade rullat bra tills jag vart inskickad i uppsala. en del panik, men det gick också bra. drygt bara.
 
lördagen åkte vi till humi för att fira lite minijul. skrek rakt ut och började grina, david fick panik och trodde jag sett en orm eller något.(vilket inte hade varit omöjligt i humis hus.) men jag fångades av en kram av jojjo, min jojjo. hon överraskade med att komma hem. så glad, så jävla glad. myste lite med fina barn. öppnade lite julklappar. fikade lite. åkte vidare till mamma sen. käkade tacos och spelade bingolotto. 
 
söndagen vaknade vi hos mamma. öppnade lite julklappar och käkade lite frukost. sen åkte vi ut till boänge och firade julen hos peter. mat, paket och trevligt sällskap. jag är så nöjd över att hon är hemma. att julen ändå vart bra. hon räddade det. tänka sig att jag har både jennifer och johanna hos mig nu. bästa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0