Av saker som går sönder

måndag gick vi igenom alla julklappar vi fått. davids mamma kom förbi. vi käkade tacos och sen åkte jag till ockelbo för lite öl. kvällen kunde ju varit roligare, slutat bättre. men det är ju som det är.
tisdag vaknade jag hos maria. åkte hem och till valbo med jennifer, sen vidare en sväng sundsvall med marcus.
onsdag hade jag lunchdate med jennifer och johanna, tacos. nöjd i hjärtat, glad i själen. sen jobbdags igen.
torsdag va jag en snabbis i valbo med hanna innan jobbet. efter jobbet va jag ut å tog en öl, på åttan. haha. 
 
fredag va jag förbi emma. sen sällskapade jenny i lastbilen och efter jobbet åkte jag ut till maria för att dricka lite öl. där slutade det även med att jag körde fast bilen i lite snö. åkte för att hämta den och dra upp den idag. när jag kom till obo hade jag glömt nyckeln i sandivken. så jävla irriterande. nu är det fixat iallafall! ska dricka lite vin med jojjo ikväll. och morgondagen.. nyår? va gör man med det liksom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0