Känns som alla vägar leder dit jag ska

ja, hade ju som sagt två lediga dagar. tisdag låg jag kvar länge i sängen. tog en promenad. en dusch. sen åkte jag till Ockelbo. hälsade på och hängde med lite fina människor. david, edwina, emma å julia. onsdag åkte vi iväg till örebro för att köpa en bil till david. väl i örebro fick jag för mig när vi ändå nästan var halvvägs till göteborg att jag också skulle ha en bil, eller ja.. bilen, som fanns i göteborg. 
tordag rullade jag till östersund igen. firade att vara tillbacka hos mackelito med max! fredag bara jobb. lördag va jag iväg till valbo med jeffo, sen till årsunda för att fira vejjan. idag har vi städat, tvättat och bakat lite. jag och linnea drog ut på en promenad/cykeltur och lagomlångt hemifrån började det regna. fest! 
jag borde sova men går inge vidare. anna ska följa med till örebro inatt, supermysigt! så ska hon köra hem min bil som jag behövde lämna där, när jag visst råkade köpa en annan bil.. hehe. imorgon kommer massa family och firar Linnea i förskott. på tisdag fyller hon år. stora tjejen, 8år. galet! då blir det mer kalas. råkat köpa nånting ut till balkongen med. äsch, blir väl säkert bra tillslut allting. tänker jag. ofta och oftast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0