Du måste bara gå över bron, under press och utan tro

hade två kalasdagar. linnea har fått massa fina presenter och jag har ätit massa kakor. onsdag köpte vi mer saker för pengarna hon fått och sen höll vi väl mest på med allt hon fått under dagarna. jobbat torsdag och fredag, båda dagarna har gått super. varit hemma tidigt. sköönt! imorgon åker hon härifrån för mer kalas. jag ska sova, det känns skönt. sen ska jag väl till gävle å stadsfesten. öl och karuseller blir alldeles säkert bra! 
 
jag älskar när jennifer kommer och säger, nu åker vi utomlands. och jag säger bara ja. kändes väldigt tråkigt att packa jobbväskan när david å linnea packade badkläder imorse. så när jag åkte till jobbet idag va jag i lite sorg. äntligen en toppendag, en riktigt sommardag.. och jag ska sitta i lastbilen. strax därefter skrev hon. hade precis samma tanke och nu är det bokat. om drygt en vecka åker vi. ihhiii! berit å maritta är tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0