Vi gör det som ingen annan gör

jag har iallafall gjort allt det där jag tänkte på att göra i veckan. med sällskap av jojjan. känns lite bra i hjärtat att mer eller mindre ha suttit fast i henne en vecka typ om hon nu åker tillbaka och bosätter sig på obestämd tid utomlands, uäahh. den ena träningverken har bytit av den andra, hela veckan. nästan sorgligt. haha. varje natt i sundsvall har glidit hur fint som hellst iallafallt. tror knappt det krånglat det minsta. himla skönt. drog en stockholmssväng i fredags med, som också gick himla bra!
 
idag lunchade vi och åkte till gävle för massa bus på leklandet med både stora och små kusinerna. tror alla barn var ganska nöjda. avslutade dagen hemma med linnea å davven. tacos, pyssel och filmmys. en vinmys, en filmdate eller en utgång har ju lockat lite. men känns skönt att jag stannade hemma, även om något annat också skulle ha varit kul. nu ska jag glo en till film med davven om jag ej somnar, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0