Jag var som en vårdag utan sol

söndagsångest, ångest över nytt, ångest över vinter och halka. den tiden är förbi, den ångesten är överstökad om man säger. eller helt enkelt bara ersatt. av arbetslöshetsångest? eller vafan gör jag med livet nu ångest? eller orkar inte ångest? eller enklast kanske bara en del panik, och ångest. japp. våran linje är uppsagd, igen. börjar kännas tröttsamt. 
 
det där kommer att förstöra mig en del, så orkar inte tänka på det nu. tar det senare. när det blir mer måste. annars? sundsvall har gått bra. har hunnit med en vända i gävla/valbo med davven i veckan. och två dubbelsvängar med annis. allt det där med det nya har också gått bra, känns okej. dock hade vi punka inatt så vart stående 3h, så sen hem. mindre kul. linnea är hemma iallafall! vi har käkat tacos och haft fredagsmys med massa godis. klockan är ungefär tio, och jag ska äntligen lägga mig och sova. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0