I sprickorna kommer ljuset in

stockholmsveckan har gått både bra och fort. till och med fredagen, tror det aldrig gått så bra. igår hade vi lite halloweenfest i skutskär med en del family. i förtid för att det skulle matcha med barn. linnea va häxa, david spöke och jag vampyr. lite pyssel, bus och tacos. bra dag.
 
nu ligger jag i sängen men tänkt dra mig ut på en promenad i fina vädret innan typ mat och jobb. suger att åka till sundsvall själv första natten. blivit bortskämd med sällskap ganska länge. att halkan slår till när som helst känns inte heller så kul. också blir det förmodligen ändringar på linjen den här veckan. jag vet att det högst troligt går superbra, gäller bara att få det överstökat. men visst fan är ångesten här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0