den tiden på året då dagarna blir kortare och skuggorna blir längre

AMIGOS! lördag var vi ut till bovik och knäppte kort med family, försökte iallafall. käkade tacos gjorde vi med. kvällen var jag som planerat med sandra och lina, å drack några öl. söndag sov jag igenom sen följde davven med till sundsvall. igår drog jag igenom valbo en snabbis med jojjo, sen käkade vi lite tacos å kikade new girl.
idag har jag varit ut till bovik å käkat en "hejdåmiddag" för jojjo, usvh. vill ha henne hemma. nu ska jag nog fixa lite med spotify innan jobbet. imorgon eller torsdag eventuellt iväg å skjuta med jojjo, på fredag är det dags för kryssning igen och söndag kalas för en lillebror. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0