Well I've been down this road before

att åka till stockholm för å shoppa när man inte ska göra av med så mycket pengar är ju mindre smart kanske men det var trevligt. förra helgen vart ungefär precis som den var planerad. avslutades med tacos å bingolotto hos edwina. bra helg! veckan har rullat på som den ska. 
 
igår innan jobbet drog jag å marris en sväng i valbo, det va trevligt tyckte jag. lunchdate på pizzaplace hade vi med, det var också trevligt. efter min sväng till stockholm beslutade vi lite spontant i absolut sista sekund att vi skulle svira om och dra ut på krogas å 2 blyga. sagt och gjort. emma var med å! hade väldigt kul faktiskt! 
 
planen för dagen var att - sova tills jag vaknar, hur länge jag vill. storstäda och julpynta. 
planen för dagen nu - ligga i sängen tills jag verkligen måste gå upp för att börja bärsa. 
 
japp. det vankas utgång ikväll med. när sandra vill ut kan man ju ej tacka nej. jag tror säkert det blir skitbra ändå! pyntet får väl vänta lite och kanske imon? äääaah. får se när tiden finner rum. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0