The challenge is to balance on that fine line

veckorna är långa nu. längesen en vecka bara flög förbi. varken sundsvall eller stockholm, även om det rullar på som det ska. tiden dock, går fort. vilket inte riktigt går ihop. men så känns det. och blandade känslor på det med. vill bara att tiden ska gå så att jag slipper köra mer, känns bara drygt och jobbigt nu. samtidigt som jag inte vill att tiden ska gå för det betyder att jag blir en fattig individ, vilket inte heller känns så kul. (även om jag var å varannandag gör några desperata försök till att bli rik via lotter......) eller alternativet, köra på en "värre" körning. aldrig nöjd. som vanligt :) 
 
veckan har varit jobb, en sväng till valbo, en frukostdate med marcus, å några promenader. idag har jag städat en del och hängt med linnea. imorgon ska jag å jeffo iväg till stockholm en sväng, hem å hänga lite med linnea å pojken, sen kvällen hos marris med lite vin! söndag hänga med linnea och davven, å vi ska hälsa på hos eddan. saknar dom! blir nog himla bra. sen sörja att ännu en helg bara sprunit förbi, för helger, de är minsann nått som går fort de. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0