Hand i hand med ett spöke

nätterna har rullat helt okej fast det varit en del halka å kräksnö. haft tur med sällis å. torsdag morgon matchade jag å sandra in en date med bagerifrukost också, väldigt trevligt. va även ut på halloween på stan torsdagkväll, och en fika! mer? tog äntligen helg imorse vilket firades med en kräka. 
 
japp. har sovit hela dagen och spenderat kvällen med filmer. just nu sitter jag och är svinjävlahungrig nästan så jag tror jag ska dö. men vågar inte äta om jag ska spy igen? det gör ju helvetesont att spy nykter ju. usch. men ja, mina helgplaner är ju inställda, å det suger ju. att vara dödshungrig suger också. för att inte nämna spysjuk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0