och jag hör mig själv skrika på insidan

hur underbart är det inte att ha en vecka med två fredagar?! jag klagar absolut inte. rullade hem onsdag morgon med tanken att säda läggan, ta en promenix å springa runt i valbo. kom inte så långt. vädret visade sig ju bli super. köpte frukost på bageriet och hade picknick med jeffo följt av balkong häng. åkte ut till ann och skurade av altanen så vi ska kunna slänga upp poolen. käkade pannkakor och hade ännu en picknick. hjälpte anna lossa i gävle och promenixade med marcus, sen stupa jag i säng. mitt blåmärke föresten, så synd om mig. aaaa
stack till jeffo när jag vaknade idag, käkade glass å njöt av solen. precis kommit hem från sista natten. sova en sväng, ta en promenix, duscha, leka någon timme med linnea, kanske valbo, tillbaka till jeffo, käka, dricka å rosenström! blir nog bra. imorgon därimot, inte lika bra? då ska jag släpa mig iväg på ykb i söderhamn, uah. men sen finns det svaga planer om uteservering, känns okej. jatack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0