No limits just epiphanies

en fredag som gått toppen? vad är fel tänkte jag när jag gled hem tidigt från stockholm. kom till gävle och fick in my face att någon tagit hem nyckeln till grinden, igen. sist fick jag vänta 2h på securitas. döless. efter lite om och men löste det iallafall sig. idag har jag äntligen sovit tills jag själv vaknat, så skönt. men fortfarande så trött?
 
har sagt nej åt både det ena å andra för att vara hemma. hemma å sova. tänker inte offra mig å bärsa med varken första eller femte som frågat, men tack för ni vill ha mitt sällskap vänner! tog hem tobias istället, vi käkade tacos och kikade på crusingen och sen stack han iväg i en bil, jahapp. får väl se när han ramlar hem. jag drömmer mig bort sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0