När lögnen blir till sanning vad tror man på då? När kartan är borta vilken väg går man då?

hade en grym fredag faktiskt. förfestade med kubb och fint sällskap. björn levererade som vanligt. man blir så glad av honom? han bara glassar runt och ser så jävla nöjd å glad å lycklig ut. snygg också. och bra spelning. bra kväll på krogas. drog en donkenrunda, gjort kullibyttor ner för en slänt, hoppat studsmatta, ramlat ur en hängmatta, överkördtelefon? hemmåt väldigt sent och tänkte mest att sover jag så går jag kanske inte upp. när maria somnade drog jag till jompi. vi käkade frulle och stack mot ykb'n. klarat mig från bakfylla, sjukt skönt. men varit otroligt trött. haha fy. 
hängde en sväng i solen. hem å käkade tacos. skulle sova någon timme innan vi skulle dra oss ut till någon uteservering, men sov över om man säger.. så vart hemma. synd, hade varit väldigt trevligt. tog en nattpromenix med jeffo iallafall. ska väl strax sova. imorgon ska jag försöka njuta lite av solen. hänga med linnea. kanske åka och fira stefan som fyller år. eventuellt grilla och spela bingolotto med ann å jeffo sen följer jag nog med anna till sundsvall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0