ten million fireflies

dom där 30 graderna sjönk ju direkt till 10 och regn. känns väl lite tråkigt. hoppas sommarn kommer tillbaka. jag har rullat på med mitt stockholm och veckan har faktiskt gått fort. idag gick allt chockerande bra. alla små detaljer, allt har bara glidit. men jag känner mig sjukt slaktad. ska bli skönt att rulla sista skiftet imorgon sen äntligen helg så jag kan sova. sova ut. sova som jag vill. sova mera. sova hela tiden. längtar. 
 
när man solar, har jag blivit brun? 
kommer in, jag har det!
i duschen, jätte brun ju!
efter duschen, nähä, men lite iallafall?
planet hem, inget kvar. 
 
känner så. jämt och alltid. det känns fint att iallafall känna sig brun bredvid jeffo.<3 anna den satmaran är tio gånger brunare än mig, då har hon varit hemma i sverige och JOBBAT?! tyckte jag va lite brun, men inte längre. måste åka och fylla på brännan?? borde uppdatera mina spotifylistor å? men överlever tills tid finns, har snubblat tillbaka på massa gamla fina. a precis. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0