i will find my way home, even if i'm lost inside

hade en helt underbar söndag. jag å linnea gick ut direkt efter frukosten och ganska snart dök jennifer upp med glass. vi drog oss vidare till boänge där vi hela dagen njöt av solen med picknick, lek å bus. åkte till ann å kikade bingolotto på en platta ute medans vi käkade grillat. ingen vinst men nöjd ändå! slutligen drog jag sundsvall med annis.
idag hade jag tänkt försöka gå upp halvtidigt så jag skulle hinna njuta lite av solen, samt allt det där vanliga innan jobb. men jag kände mig bara så trött å slut å nej, å har ju knappt sovit nå under helgen så fick tråkigt nog bli en sova vidare dag. men behövdes nog. stockholm har rullat på bra, även om jag mest bara hade velat vara hemma å käkat glass i solen. gled förbi mamma när jag kom hem å käkade lite kakor hon bakat till stefans födelsedag imorgon. det vaar gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0