bortom ramarna kraschar det direkt

tobias kom hem tillslut. vi tog en nattpromenad och chillade med lite godis i soffan innan vi la oss. glassfrukost och dusch sen vi gav oss iväg för att köpa kattsand. kom hem femtonhundrakr fattigare. nej, kattsanden va inte så dyr. har så svårt för att välja och det ena leder till det andra, jag kan väl ja.. vi käkade och bakade muffins iallafall.  
 
jag har längtat efter att få jobba natt, det satt fint. inte problem fritt, men känns som att det gick väldigt bra ändå. så då ska man vara nöjd. idag har jag sovit, äntligen bara sovit. sovit tills jag vaknat, somnat om och sovit mer. märker dock att jag sovit bort toppenväder? lite tråkigt men välbehövligt. nu ska jag kasta mig iväg på en promenad och njuta lite av solen iallafall.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0