anybody, anytime

fortfarande helt sjukt. vi bara bokade en resa och stack iväg? på bara några timmar? jag är så jävla glad för det. bland det bästa jag gjort. så himla nöjd. verkligen haft det skitbra. fått se lite rhodos. strandpromenad. diskpojkar. finskar. berit, maritta. sol och drinkar. hade gjort mycket för att få stanna.
 
stannade en snabbis i valbo direkt efter arlanda. kikade förbi sandra i nya läggan och tog en cigg med annis. har packat upp väskan, och har en hel jävla del att tvätta. drygt. jahapp. då va det dags å komma tillbaka till livet. det vanliga. gå upp av klockan. ta en promenad. duscha. äta mina nudlar. försöka bli människa med lite smink. iväg å jobba. sova och börja om. jag är ändå glad att komma hem till värme, 29 grader igår när jag åkte å jobba? men annars känner jag mig mest trött å lite halvdepp?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0