When there's no one there to catch your fall

när vi kom till stockholm första vändan frågande en av killarna där om marcus va min chef, vilken egoboost. det levde han på vill jag lova... ungefär en vecka tills samma kille frågade när han skulle gå ut skolan, om han gick sista året? för han va väl praktikant? hhaha. skrattar bäst som skrattar sist kände jag. träningsverk i armar. alldeles öm i händer å handleder. allmänt slut i hela kroppen. men jobb har man! hejaheja. 
 
sjuk har jag blivit också. hoppas det släpper. käkat tacos idag, dödligt gott. imorgon ska vi iväg på dop. sen sticker jag iväg med anna upp till sundsvall. just nu ligger jag och kan inte riktigt komma mig för att sova. är sjukt sugen på något, as drygt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0