ockelbo-gävle-arlandastad-länna-uppsala-gävle-ockelbo

så var första veckan på nya linjen avklarad. det suger väldigt mycket att komma hem strax efter två en fredagnatt. har kört krångliga vägar och har hittat bättre alternativ. har kört fel i stockholm, vilket var min nästan största panik med det här, men löste det ganska snabbt och smidigt. det finns bra människor på alla ställen, ofinskar, 100åringar, handskakare, skämtare, allt möjligt. det går oftast bra, det känns inte kul, inte mer än okej. men jag kan klara det. marcus har följt med varje dag, haha min stjärna. glad och tacksam över det, igår drog vi lite fredagsmys med chips å dipp. som att vi inte tjockat annat i veckan, äsch.
annars i veckan har jag hunnit städat läggan innan jobb. har promenixat med marcus efter jobb. å igår drog vi en efterlängtad luch innan jobb. mest jobb. ska in i duschen nu sen sticka iväg och fika hos jeffa. sen ska vi gå marknaden. sen ska vi till knallen å dricka drinkar. sen ska vi kika läget på nya baren! imorgon ska jag ha ett sista söndagstacomys med jojjan och måndag sparkar jag å marcus igång en ny jobbvecka. åt andra hållet, åt båda hållen. tackförmig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0