jag kommer tillbaka

vart ännu en vecka tillsammans med anna i lastbilen. det har levererats en del halka annars har det gått bra. jag svek anna på sista svängen igår och vi hade tydligen fått påskgodis, fina människor. svek med anledning av markoolio. och gud vad jag älskar honom. svettats och slagits men efteråt fick jag mig en kram. har även fått tag i hans ssvetthandduk. lycklig. 
idag har vi varit hos morfar och käkat "påskmiddag" potatisgratäng och kött. cheesecake och massa godis. vi kom som påskkärringar och såklart lekt med älskade tyra. ska ut på en promenix med annis nu sen blir det nog film med davven. alternativt utgång, men tror inte jag orkar. kasta sig ut på en 3/4 dagars efter så många lugna fina helger?? nja. spar mig nog till morgondagen tror jag. valbo ska hinnas med imorgon å! längesen, längtar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0