About the emptiness I felt when I sat alone

lördags vart som planerat en tripp till valbo sen ockelbo och bärs. herreminjävlajävel, vad full man va. känner mest att jag borde ha stannat hemma, tack för mig. joraja. söndag drog vi oss iväg till årsunda för "påskfika". trevligt. tog en promenix i solen när vi kom hem. hade både en och tre planer faktiskt, men somnade. haha! 
idag åkte vi ut till min fina moster och drog årets första grillning. satt väldigt fint! avslutade med glass och jordgubbar. va förbi annis en snabbis och promenixat. har hunnit tvätta, bytt sängkläder och duschat. nu väntar jag på att davven ska komma så vi kan dra igång en film. är fruktansvärt sugen på en bj å. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0