trasiga tankar.

hopplahej. idag sov jag ganska länge. sen har jag tvättat en massa och städat. väldigt duktigt av mig! skulle hänga med lina en sväng men det vart inte av. tog med mig marcus och åkte in till gävle och hjläpte anna lossa. promenixade en sväng runt i sandviken med dom båda. aggerade taxi och fick jättegratis glass.
 
nu är jag hemma. men känner inte för det. jag vill göra nååått. vet inte vad. det kvittar. bara nånting? skulle kunna åka tillbaka till ockelbo bara för att hoppa en sväng på den där studsmatttan. skulle kunna åka till uppsala bara för att köpa en glass på donken. skulle kunna gå ut och promenera sandviken runt, igen. fast känner jag efter, ja då börjar jag nog bli lite trött. men har lust med nå kul! tänk att precis i detta nu ramlade det in en snap "när ska vi göra den kolsyrade spriten?" ja men jävlar, inte är jag omöjlig eller?! nu ska jag hänga lite tvätt sen får vi se vad det blir. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0