now when you´re young and free like a bird I´d like to say welcome to this world

oj, hinner inte med. den där jag vill inte sova fredan dök marcus in. de vart inge kolsyrad sprit. vi nöjde oss med bubblande vin istället, popcorn och gammalgammal musik från youtube. helt okej det med! lördan var jag iväg till knallen, drinkar och spel med några fina vänner. trevligt, som vanligt. söndan var vi iväg till jennifer på kalas och sen följde tobias med mig hem och sov här.
drog igång en vecka mot stockholm. kortvecka dessutom, väldigt skönt. sprang igenom valbo någondag. följde med ut på en onsdagsöl med blandannat min fina lina. och sen avslutade jag torsdag(minfredag) med att ännu en gång, VARA UTELÅST. börjar bli tröttsamt att ringa securitas nu faktiskt. jävla idioter 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0