man får aldrig sluta gå

vilken perfekt söndag. jojjo överraskade med att komma hem, ÄNTLIGEN. å sen vin med annis i pyjamas. måndag var vi ut till bovik, skulle inviga poolen fast graderna svek. men champagne och grillat är inte fy skam det heller. å såklart det fina sällskapet. tisdag stack jag och lina en sväng till valbo innan jobb. annars har veckan mest bara varit det, jobb. har gått bra! 
maria kom in och mötte mig i gävle igår när jag skulle lossa. så stack vi till donken för lite kvällskäk. trevligt! idag har jag äntligen hunnit med lite linneahäng! vi har åkt en del karuseller på stan. också hunnit en sväng i valbo med jojjo. och sen avslutade vi med tacos i bovik. tobias är också här. eller ja, han å david är ute å kikar bilar. linnea sover. å jag ska äntligen sätta mig å kika igenom lite musik. aaaarå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0