låt mig bara falla lite mer

herregud vilka underbara dagar!
för det första så har min jobbvecka gått så otroligt bra. så himla nöjd. så skönt med sundsvallsvecka. kan sova bra, och som man vill. hinner göra något om dagarna. och det är ju så himla fint att glida genom natten. tankar, musik, solnedåuppgångar. dessutom röddag på måndag, så lååånghelg nu. hur skönt?!
när jag kom hem torsdaagmorgon var ju vädret så himla fint så kunde bara inte lägga mig å sova. tog en morgonpromenix sen bäddade jag i ordning på ballkongen, himla mysigt! synd att det inte är så mycket sol bara, haha! marcus kom förbi en sväng sen hängde jag med lina några timmar och slutligen en snabbis hos jeffo.
med tanke på så gott som ingen sömn. bj till frukost, mcflurry till lunch och en piggelin till middag. kanske det skulle bli en halvjobbig natt, men inte alls.gått hur bra som helst! när jag kom hem imorse köpte jag å jeffo bagerifrukost och satte oss i solen vid vattnet. promenerade hem sen och tänkte sova en sväng men jag är alltså pigg? förstår inte riktigt. när lina slutar jobbet ska vi ge oss iväg till en strand med lite picknick och mysa resten av dagen/kvällen. underbart.
 
imorgon äntligen få leka lite med linnea, saknat henne! hoppas vädret hållet i sig. mot kvällen blir det nog ockelbo för kubb och mys med lite vänner. hallå livet, kan det alltid va såhär? saknar nästan inte ens rhodos i detta nu, nästan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0