Ingen orkar fråga sig i mörkret, halft i sömnen, halft i drömmen, varför allting är så här?

lördag åkte vi med jennifer ut till ann och njöt av solen, lekte, käkade pannkakor, glass å myste. vart ockelbo på kvällen, men hör å häpna, nykter! haha, känns konsigt? aldrig hänt typ. men det gick det åå! fick spela kubb, träffa mina girls och avslutade med ett studsmattehopp!
david å linnea har åkt till högbo. jag skulle vilja ut i solen men är ju kallt. myser ner mig i soffan med godis till film ett tag istället, känns fel men skönt. ska nog iväg en sväng med jeffo å tobbi till valbo sen. och ikväll ska jag hem till mina homies å dricka vin. ledig måndag kom lägligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0