en vecka i rhodos, grekland.

söndag 
precis i detta nu när jag skriver det här så går Jennifer alltså igenom rummet och kastar hennes gamla linsvätska bakom gardinen??? för hon orka inte gå till badrummet?? för det första lika långt, för det andra. hallå du har sopkorgen framför dig! 
 
flyget gick bra. när vi kom fram åt vi. hade massage. Pn. duschade å åt igen. kikade lägen runt om lite. tog ett par drinkar vid cownoys sen la vi oss. 
 
Tråkigt men jag å Jennifer har alltså lyckats komma till samma hotell som jag å david va på för två årsen? Tur nog så är det skit bra minipizza till snacks hela dagen! haha, Så vi ska väl överleva? 
 
 
måndag 
"vi har semester vi gör vad vi vill" och "nu har vi lärt oss till nästa gång" är lite av vårat motto den här veckan tror jag. standard meningar. vi jobbar på listan, brännan och utmaningar(?) festligt. 
 
idag har vi mest bara haft det otroligt bra vid poolen, med paus för mat. tänk att man äntligen lyckades åka på semester där det levereras toppen väder?! fick inte från början ta med pyjamasen för jeffo. men den va värd att bråkas för iallafall, fy vad kallt det är om nätterna. jag har föresten tvättat mina skor med Jennifers tandborste också!
 
 
tisdag
lever lite som igår. njuter som fan av solen vid poolen. är ärligt så himla nöjd. sitter just nu å käkar kakor å dricker öl på balkongen. snart duscha å dra ner på middag.
 
pojke kom fram och berättade att vi gjorde hans kompis nervös. han hade haft sönder nån peppargrej(?), aldrig tappat något förr.. "jag har heller aldrig tappat något förr. men när ni kom igår tappade jag två glas" fem min senare när han plockar ett bort bredvid oss flyger en kniv. när han kommer förbi oss igen "that i was talking about before" haha älskling. kan tillägga att både en och två tallrikar till flög också.
 
 
onsdag
jag har börjat sörja hemgång. redan, jag vet. men dagarna går så jävla fort, alldeles för fort och halva veckan har redan gått?! Känns som det typ är slut nu. vill inte, verkligen inte. 
 
Sorry not sorry. också standard mening. för standard.
 
vi svepte i oss en del drinkar och följde med två av diskpojkarna ut å kikade runt i Rhodos. jeffi fick åka motorcykel med, lite häftigt? avis! vart stoppad av polisen också, lite läskigt? 
 
 
torsdag
har ångest, alltså påriktigt. det är redan slut? i princip. tänker mest bara på hemgång å att jag inte vill. har bränt mig lite i ansiktet, det halvt brinner. har kikat runt i lite affärer och promenerat längst stranden. va med på vattengympa idag också! hahah! 
 
 
fredag 
planen är SOL SOL SOL. och sen slänga oss iväg till faliraki och festa. to drunk to funktion. jag och jennifer sprang upp till rummet för att kissa. jennifer är först och jag står utanför och bankar på dörren hyfsat länge och skitsur för att hon låst ut mig. efter ett tag lär jag ge mig och gå ner på toa. när jag kommer upp igen och tänker få nå frispel över att hon inte öppnar, inser jag att det är ju fan jag som har nyckeln? haha. orkar inte. 
 
planen vart så. njöt in i det sista av solen. hällde i oss en massa drinkar. skrev upp berit, maritta å våra nummer och gav oss iväg! halva bussen satt å sjöng nån ramsa om "pekka pekka pekka" sjung om oss istället tyckte jag och alla satte igång med ramsan och BERIT OCH MARITTA. jag vet inte varför vi fick för oss att säga till folk att vi hette så, men jag älskar det. jag hatar shots. tar aldrig shots. igår drack jag äckligaste spriten ur ett plastglas. herrejävel! så himla risigt. så himla äckligt. så himla kaos. hahah! kissade bara på pojktoan hela kvällen? satt på någons axlar, enligt mina bilder från telefonen. It's not a bad life just a bad day, sa jag till stonie. så hällde jag ut vatten över stackaren och rummet och sängen, sen dansa vi hem. 
 
 
lördag 
vädret levererar inte. det suger såklart. skit tråkigt att avsluta semester såhär. men lite lättare att åka? nä. vill inte åka. har shoppat lite. duschat med en öl. nu vila lite innan middag. ikväll ska diskpojkarna visa oss något fint i rhodos tror jag? 
 
 
söndag
vi åkte iväg till något ställe bortanför rhodos som skulle vara fint, men det började regna så var tydligen ingen idè så åkte hem igen. sov någon timme. upp för den sista frukosten. vädret är bra igen. jag skulle göra så himla mycket för att få stanna kvar, bara lite till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0